Català   Castellano Contacte

Informació turística i d'oci

Predicció del temps

Club esportiu bonÀrea

El Club es una entitat esportiva sense ànim de lucre que té per objecte el foment i la pràctica del pitch&putt i pàdel en les instal·lacions de la fundació bonÀrea situades a Massoteres i, per extensió, a l’entorn rural de la Segarra.

Tot va començar el 17 d’octubre de 2006, sota l’impuls de quaranta-cinc abonats d’aquest camp que es van constituir en Assemblea i van decidir agrupar esforços per tirar endavant aquest projecte en comú. Aquell dia, a més de fundar-se el club, també es van aprovar els seus estatuts i es va escollir la junta directiva, l’òrgan de govern de l’entitat.

El club ha estat admès a la Federació Catalana de Pitch&Putt i disposa d'escola de P&P i de diferents equips federats competint al campionat de Catalunya.

L’activitat més destacada que, de forma habitual, porta a terme el club és l’organització de tornejos de pitch&putt en el camp de Massoteres. En aquests tornejos hi pot participar tothom qui ho desitgi, sigui o no sigui soci o abonat del camp.

La condició de soci/a del nostre club s’adquireix pel simple fet de ser abonat al camp. Actualment el club supera els 600 socis.

Ctra. de Guissona a Solsona, km. 3 - 25211 Massoteres (Lleida)