Català   Castellano Contacte

Informaciķ turística i d'oci

Predicciķ del temps

Pādel

El pàdel, barreja d’esquaix i tennis, és un esport que te un origen confús. No se sap d’on ve. La primera pista de pàdel a Catalunya es va fer l’any 1984 al R.C.G. del Prat. Des de llavors poc a poc ha anat guanyant practicants, fins que el 1990 es crea la Federació Catalana de Pàdel que actualment compta amb uns 5.000 federats, i 63 clubs.

Hi ha qui parla del pàdel com l’esport del segle XXI, perquè és una activitat física molt complerta i adequada per entrenar el nostre sistema cardiovascular. A més, permet un bon exercici aeròbic que beneficia el funcionament del nostre cos.

El joc s’aprèn ràpidament, i es fa emocionant quan el nivell és més elevat. Per jugar-hi, no cal res més que una pala de pàdel i una pilota. El vestuari no requereix cap equipament especial: n’hi ha prou amb una roba còmoda i unes sabatilles esportives.

Ctra. de Guissona a Solsona, km. 3 - 25211 Massoteres (Lleida)