Català   Castellano Contacte

Informació turística i d'oci

Predicció del temps

Patrocini

Oferim a totes les empreses, comerços o negocis del nostre entorn la possibilitat de patrocinar econòmicament algun dels tornejos que el Club Esportiu bonÀrea organitzarà mensualment al camp propietat de la Fundació Privada bonÀrea, a la localitat de Massoteres.

Els tornejos de P&P generalment tenen una durada de dos dies i es juguen sempre en cap de setmana. Hi poden prendre part un màxim de 216 esportistes.

Tingui present que el patrocini sempre serà compartit amb la marca bonÀrea. L’esponsorització dels tornejos és una oportunitat de difondre i promocionar el seu negoci a nivell comarcal i provincial aprofitant la repercussió mediàtica de l’activitat entre els nostres tres-cents cinquanta socis i els mitjans de comunicació. El club, per la seva banda, es compromet a fer un reconeixement públic de la seva col·laboració, incorporant el nom i identitat corporativa del seu negoci en el material publicitari que s’editi.

Si vol ampliar aquesta informació i conèixer les condicions del patrocini que li oferim pot baixar-se el següent fitxer.

Ctra. de Guissona a Solsona, km. 3 - 25211 Massoteres (Lleida)